BD/Edward( itt mindenki akedvencét nézheti a BD vissza számlálón)

BD/Carlisle

BD/Rosalie

Eclipse visszaszámláló:

Eclipse visszaszámláló2.

Idézet

,,Én rátaláltam az igaz BARÁTSÁG-ra, az igaz BARÁT-ra. Tán még a szerelemnél is erősebb ez az érzés..."
Kik@

Az örök kedvencem: Carlisle

A történeteket itt lehet elolvasni (katt a képre)

A történeteket itt lehet elolvasni (katt a képre)
A család szent köteléke

Daybreak~Pirkadat

Rebirth

Különös barátság

Utazás a delfinek világába

Rebecca...

Kyra- Természetfölötti szerelem

2010. július 21., szerda

2010. július 14.

2010-07-14

Gabonáék pénteken vagy szombaton jönnek vissza. Most éttermeset játszanak. Dóri meg Viki és Erzsike néni (szomszédok, kiv. Dóri). Hiányzik a beszélgetés. Olyan rég beszéltem már mindenkivel. A Skype-ommal szoktam szórakozni, mert bejön a főoldal és a nevemet meg a személyes üzimet (üzi=üzenet) tudom változtatni. Fogalmam sincs, mikor kapom vissza a netet, de van egy olyan érzésem, hogy nem a közel jövőben. Nem baj, majd holnap ráveszem magam a gépelésre. És az írásra, mert most még a Rebeccás storyt sem tudom írni, mert nincs kedvem. Azt akkor szoktam írni, amikor MSN beszélgetek, mert akkor jönnek az ihletek. Van sok rész, amit le tudnék írni, de az nem a történet közvetlen folytatása, hanem kicsit későbbi események. Készen van a ,,kicsi, rövid” novellám. Potom 30 oldal lett. És írtam egy másik 4-5 oldalas novellát.
Majd csinálok egy oldalt a novelláimnak, mert nagyon sok lenne a főoldalra.
Ma elkezdtem barnulni.
Az elmúlt pár napról: verőfényes napsütés, forróság, szárazság és elviselhetetlen hőség. Este a szúnyogok támadása, tegnap délután támadó állásba lendültek a szúnyogok.
És Emese, ha nem jön le, akkor megtalálom. Jó volt veled dumálni, majd holnap folyt. Köv.

Friss:
Emese az előbb hívott fel. Közben jött egy üzenetem és Emesével azt találgattuk, hogy Viki az, aki megtudta, hogy élek vagy (amit én éreztem a porcikáimban) Plumy az. Plumy volt, hogy hiányolnak Livivel és, hogy fel tudok-e menni MSN-re. Nem tudtam mit csinálni, mert a telefonomon nincs pénz a net… az pedig net. Szerencsére a mama odaadta, hogy felhívjam gyors Plumyt. Aztán megbeszéltük, hogy holnap délelőtt felhív (ha tud). Emese pedig holnap is felhív a körül, mint ma. Most boldog vagyok. És jelenteném nem haltam meg, csak nincs netem. De mire ezt olvassátok, addigra már biztos van netem (ha csak egy rövid időre is, de azért van).

Tudtátok, hogy Vízöntő-kor van? Én ma olvastam a Nők Lapjában.
24-én Balaton átúszás. Kár, hogy anyuék 25-én jönnek le, mert így mehettünk volna anyuval. De nem csak átúszás lesz 24-én, hanem na, mi? A névnapom. De az elmúlt két évben is elhalasztották az átúszást. Pedig mind a két évben indultunk volna. Nincs is messze Révfülöp. Csak felmegyünk egy utcán, befordulunk balra és sétálunk. Az első kereszteződés (asszem az) már Révfülöp határa. Aztán tovább megyünk egyenesen és a Csárda utcán lefordulunk balra, még menni kell egy kicsit, de két útvonalon is meglehet közelíteni onnan a központot:
1. Felmenni a hídra és onnan menni
2. A főút melletti járdán sétálni, míg el nem érjük a célt.

Anyu és apu nem hívott fel ma, pedig azt mondták. 
De helyette felhívott Emese és felhívtam Plumyt. 

Mára ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Dögmag