BD/Edward( itt mindenki akedvencét nézheti a BD vissza számlálón)

BD/Carlisle

BD/Rosalie

Eclipse visszaszámláló:

Eclipse visszaszámláló2.

Idézet

,,Én rátaláltam az igaz BARÁTSÁG-ra, az igaz BARÁT-ra. Tán még a szerelemnél is erősebb ez az érzés..."
Kik@

Az örök kedvencem: Carlisle

A történeteket itt lehet elolvasni (katt a képre)

A történeteket itt lehet elolvasni (katt a képre)
A család szent köteléke

Daybreak~Pirkadat

Rebirth

Különös barátság

Utazás a delfinek világába

Rebecca...

Kyra- Természetfölötti szerelem

2010. június 21., hétfő

Balaton+eső=szobában ülés

Milyen szerencse, hogy lehoztam a Laptopomat. És a PS2-őt és megvettem a New Moon DVD-t (dupla lemezes változat).
Annyira jó, hogy az extrákat is láthatom.
Plumy én megpróbáltam, de nem akarja lejátszani...majd még próbálkozom.
Ja, igen és a legjobb, hogy a gépemre néha rájön az 5 perc és ,,kritikus" hiba miatt újraindítja magát. Majd csak kibírom.
A képekhez kommikat kérnék.
Várhatólag szerdától lesz felmelegedés.
És felkerül a fejléchez egy kép. Kérlek írjátok meg milyen lett Curranty műve.(Szerintem nagyon jó)
Balatonról (a szomszédaink) mennek fel Pestre... úgy látszik nem bírák az esőt. XD

u.i: Jobbulást Emesének (árpás a szeme). :S

1 megjegyzés:

  1. Szisza Kik@! Köszi már jobban is van a szemem;) Fuu szegész az nem jó ha esik az eső...:( De hát ha ott a New Moon gond nem lehet XD:) puszii

    VálaszTörlés

Dögmag