BD/Edward( itt mindenki akedvencét nézheti a BD vissza számlálón)

BD/Carlisle

BD/Rosalie

Eclipse visszaszámláló:

Eclipse visszaszámláló2.

Idézet

,,Én rátaláltam az igaz BARÁTSÁG-ra, az igaz BARÁT-ra. Tán még a szerelemnél is erősebb ez az érzés..."
Kik@

Az örök kedvencem: Carlisle

A történeteket itt lehet elolvasni (katt a képre)

A történeteket itt lehet elolvasni (katt a képre)
A család szent köteléke

Daybreak~Pirkadat

Rebirth

Különös barátság

Utazás a delfinek világába

Rebecca...

Kyra- Természetfölötti szerelem

2010. március 21., vasárnap

Daybreak~Pirkadat Előszó

Előszó
Én élek, de egy ember az életét áldozta értem. Választanom kell a Volturi vagy a halál...
Az életem romokba nem tudom mi volt 12 éves koromig. De van egykét dolog amit tudok.
Tudom hol él a családom, de mégse mehetek oda, hogy: ,,Én vagyok Nessie lánya.",ha ilyen könnyű lenne...
Közben találkoztam vele. A neve Cristopher Cullen. Összetörte a szívem, elhagyott..., de most visszajött és magával visz Forksba. Ahol születtem ezt még tudom és azt is tudom, hogy mi vagyok...Eltelt egy kis idő. Megkérte a kezem. És kezd összeállni az életem. Váratlan bonyodalom. És most itt állok és várom a Volturi döntését. Készen állok a halálra, ha gy megmenthetem a két, gyönyörű lányomat. A családom kiáll mellettem... De ezzel nekem kell megbirkózni.

3 megjegyzés:

  1. Bocsika, hogy még nincs fenn a friss csak a barátnőmnél (Valaky) van a füzetem amibe le van írva.

    VálaszTörlés
  2. Jó vanmáá naa Barátnőm ( Mindenki(Kika))elolvastam és tök jó de te kis Valaky kinzóóó csak rövid... és ajánlom h dobjá meg akövi részekkel is ;)

    Sok szerettel Valky (L) xD:):P

    VálaszTörlés
  3. Alexának is nagyon tetszenek a történetek.


    by.:Kik@

    VálaszTörlés

Dögmag